המועצה לצרכנות פרסמה היום את סל חודש מאי סל חודש מאי מסמן את "החזרה לשגרה" – מבצעי חג השבועות של הרשתות הסתיימו, והמחירים עלו. במועצה לצרכנות טוענים כי מבצעי החג הוכיחו שתחרות ומבצעים הם אמצעי משמעותי למלחמה ביוקר המחייה.
ומה לגבי כניסת השחקנית החדשה לשוק התחרות? ובכן במועצה לצרכנות מחלקים את רשת קארפור שהחלה לפעול בישראל ל-2: "לראשונה נכנסה להשוואה קארפור בפורמטים השונים. נראה כי קארפור מרקט התברגה כרשת דיסקאונט במקום השני ומהווה כבר עם כניסתה כמחוללת תחרות, כשההפרש בינה לבין הרשת הזולה – רמי לוי, קטן. אנו מקווים שהתחרות תגרור הורדת מחירים ישירה וללא תנאים. דווקא הרשת העירונית של קארפור לא מהווה תחרות כאלטרנטיבה זולה בשכונות המגורים. קארפור בסיטי יקרה הרבה יותר מרשת האחות ביתן מרקט, זאת בניגוד לציפיות ולבשורת ההשקה".